Закріплення та узагальнення: Прийом «Машина часу»

Етап уроку Закріплення та узагальнення

Назва прийому «Машина часу»

Опис прийому

Цей методичний прийом має сенс проводити на уроках фізики, хімії, математики, географії, історії.

Ігрові ролі - чотири екіпажи, король з почтом, чаклун. За сюжетом гри екіпажі чотирьох «машин часу» терплять аварію й потрапляють у минуле. Екіпажам необхідно довести свою могутність і реальну користь своїх знань (отриманих у сучасному світі) у королівстві, куди вони потрапили.

Почт короля під час зустрічі з прибульцями розповідає про своє королівство (історичний час, рівень розвитку, можливо, проблеми).

Завдання чаклуна (який грає проти прибульців) - не випустити владу зі своїх рук, очорнити гравців та не допустити появи чогось нового та прогресивного.

Король, який зацікавлений у розвитку своєї держави, навпаки, має намір підтримати наукові та практичні дослідження та дає 100 монет, які необхідно розподілити між екіпажами залежно від перспективності напрямів їхньої діяльності. Король (його роль, безперечно, належить учителю) як абсолютний монарх має право карати прибульців, якщо вони будуть запідозрені у неправді (бо, за сюжетом гри, він володіє надінтуїцією).

Перемагає команда, що отримає найбільшу фінансову підтримку.

Категорія: Методичні прийоми на уроках | Додав: uthitel (20.07.2019)
Переглядів: 260 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]