ІГРИ-ДРАМИ
 

ІГРИ-ДРАМИ

Третій вид ігрової діяльності, який психолог може з успіхом застосовувати у школі,— ігри-драми. За змістом, колізіями сюжету і новаціями антуражу будь-якої гри-драми стоїть необхідність самовизначення кожного учасника в конкретній ігровій ситуації та здійснення особистого вибору. А ігровий вибір завжди передбачає ціннісно-смислові самовизначення особистості. Проте драматичною в таких іграх є не тільки процедура вибору. Тільки-но учасник вирішує для себе: я обираю такий-то шлях, як він ставиться в ситуацію символічного переживання цього шляху.

Категорія: Методичні прийоми на уроках | Додав: uthitel (26.02.2020)
Переглядів: 280 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]