00:46 Семінари, вебінари або курси: чи можна «на свій смак» обирати форму підвищення кваліфікації | |
Семінари, вебінари або курси: чи можна «на свій смак» обирати форму підвищення кваліфікації
Обрати «на свій смак» форму підвищення кваліфікації не буде помилкою. ![]() Педагогічні працівники самостійно та вільно обирають форми, види, напрями підвищення кваліфікації та суб’єктів, які їх надають, зміст свого підвищення кваліфікації з урахуванням особистих потреб у вдосконаленні наявних чи набутті нових компетентностей. Вони можуть підвищувати кваліфікацію за фаховими (відповідно до навчальних предметів, які викладають), або ж за загальними чи іншими компетентностями, актуальними для їхнього професійного розвитку з урахуванням вимог відповідних професійних стандартів.
![]() Це передбачено у Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників, затвердженому постановою КМУ від 21.08.2019 № 800.
Однак без рішень засновника та педагогічної ради не обійтися. Педагогічна рада затверджує орієнтовний план підвищення кваліфікації на наступний календарний рік з урахуванням пропозицій педпрацівників. На підставі орієнтовних планів засновник щороку формує регіональне замовлення на підвищення кваліфікації. Коли стає зрозуміло, скільки коштів передбачено у поточному році в кошторисі на підвищення кваліфікації, педагоги подають керівнику пропозиціїдо річного плану підвищення кваліфікації. У пропозиції має бути інформація про:
Педрада розглядає пропозиції працівників. За результатами розгляду затверджує план підвищення кваліфікації на рік у межах коштів, передбачених у кошторисі на підвищення кваліфікації. ![]() Якщо пропозиція не відповідатиме зазначеним вимогам, то педрада її не розглядатиме.
За згодою працівника пропозицію можуть уточнити або змінити, зокрема з урахуванням обсягу видатків, передбачених на підвищення кваліфікації. Педпрацівники мають право підвищувати кваліфікацію поза планом підвищення кваліфікації закладу освіти. | |
|
Всього коментарів: 0 | |