Зразок аналізу виховної роботи за минулий навчальний рік

Зразок

Аналіз виховної роботи за минулий навчальний рік

У класі навчаються З дітьми працюю з _

_ учнів, класу (_

•Рік).

За цей період склад колективу майже не змінювався.

Матеріальне становище у більшості дітей у сім'ях се­реднього рівня. Більшість дітей виховуються в сім'ях, [де панує взаєморозуміння та злагода. У спілкуван-| ні з учителями учні проявляють вихованість і тактов-| ність. У цілому діти чуйні одне до одного і за складних І обставин кожен знаходив підтримку в однокласників. | За підсумками минулого навчального року успішність | складає 88,5 %, є лише 2 учні, які не'встигають, але 7 у-1 чнів закінчили навчальний рік із похвальним листом. ІУ класі є так званий резерв — це учні, що мають де-ї кілька оцінок середнього рівня знань, але працюють І над їх виправленням.

| Основною метою виховної діяльності є створення [ оптимального соціально-культурного мікроклімату І в колективі, який би сприяв творчому саморозкриттю, ( саморозвитку, дозволяв би їм легко^рсвоїтись у своєму І виховному просторі, спонукав би їх до діяльності, яка б (дозволяла їм вступати в реальні відносини з оточую-} чим світом.

Протягом 4 років я веду виховну роботу, яка поєдна­ла в собі традиційні форми та методи роботи класного керівника та нетрадиційну, але таку важливу галузь — своєчасну психологічну допомогу вихованцям та їх ро­динам. Для цього використовую тестування, тренінг^ та індивідуальні консультації. Як класний керівни* багато часу приділяю морально-етичному виховання: учнівського колективу, формуванню обов'язку, відпо­відальності, культурної поведінки. Для цього проводи­ла ряд бесід, годин спілкування на цю тематику й моєї Батьківщини», «Екологічна безпека серед нас», начну увагу приділяю формуванню у своїх вихованців омплексу особистісних якостей і рис характеру, які спонукальною силою їх повсякденних дій та вчинків: е чесність, порядність, принциповість, дисциплінова-ість та працьовитість.

>ормую екологічну культуру школярів, були проведе-і вечори «Пам'яті Чорнобиля», «Квіти, квіти, я чару-)сь вами». Не минаю естетичної спрямованості вихов-ої роботи. Проводила конкурс «Міс Весна», виховну здину «Світ наших захоплень».

Ізаємовідносини класного керівника і учнів класу за-овільні. В цілому клас характеризується як дружний, рганізований, із налагодженою системою самовря-ування та хорошим психологічним кліматом. Наяв-і угрупування переважно за місцям проживання. Не-фіційних лідерів в класі немає. Клас із високим рів-:ем вихованості, «важких» та недисциплінованих учнів ише 2. Яскраві індивідуальні особливості органічно пливають на розвиток класу як колективу.

т процесі роботи я бачу, як дорослішають мої вихован­ні, якими розумними вони стають, як вдало проходить Іроцес їх соціалізації. Вони незалежні, доброзичливі спілкуванні, емоційно відкриті та чутливі до мораль-Іих проблем.

Іе обминаю такий вид діяльності, як корекція пове-днки «проблемних» дітей. Дуже ефективним є заохо-:ення таких дітей до класних справ, взаємодопомога Іднокласників, завантаження вільного часу гуртковою юботою, роботою на користь школи і також необхідна мова — стимуляція самовдосконалення дітей за допо-

могою різних тренінгів, наприклад «Твоя самодисци­пліна, воля, саморозвиток».

У становленні та розвитку учнів спираюсь на допомо­гу батьків. Важливим питанням є стан у сім'ї. Адже ро­бота з батьками — один із основних та найскладніших напрямів роботи класного керівника. У моєму класі є багато неповних сімей та сімей, де батьки тривалий час відсутні, тому вихованням дітей переважно займа­ються бабусі. Це ускладнює роботу. Батьківський комі­тет працює разом із класним керівником, бере участь в організації класних та позакласних заходів, також співпрацює зі шкільним комітетом та адміністрацією школи. Найбільш ефективною є допомога батьківсько­го комітету в поповненні матеріально-технічної бази класу та школи в цілому.

У роботі з батьками використовую колективні бесіди, зустрічі за «круглим столом». У години батьківського всеобучу знайомила батьків з новинками педагогічної літератури для батьків з проблем родинної та батьків­ської педагогіки, моделювала педагогічні ситуації під час батьківських зборів, які допомогли батькам розв'я­зувати родинні конфлікти, що виникали під час спіл­кування дітей з батьками.

Таким чином, мотиваційно-особистісна сфера розви­вається відповідно до гармонійного розвитку особис­тості; у практику моєї роботи впроваджена мета про єдність шкільного та родинного впливу на особистість дитини. І на даному етапі співробітництва в результаті виконання загальновиховної, індивідуальної та профо­рієнтаційної роботи більшість учнів підвищили рівень сформованості моральних, громадянських, гуманіс­тичних, естетичних та інших якостей особистості і об­рали шляхи майбутнього навчання та праці.

Категорія: Методичні орієнтири | Додав: uthitel (25.01.2018)
Переглядів: 423 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]