Головна » Статті » Класному керівнику » Методичні орієнтири

Профілактика правопорушень та правова освіта

Профілактика правопорушень та правова освіта

Девіантна поведінка підлітків, дитяча злочинність як наслідок бездоглядності — одні з найгостріших проблем сучасного суспільства. Тому найбільш поширеними формами у роботі класних керівників з правового виховання є бесіди, класні години з вив-

чення Правил для учнів, сюжетно-рольові ігри (для дітей молодшого шкільного віку), диспути, вікторини (старший шкільний вік), обговорення газетних статей, матеріалів Інтернету.

Тематика бесід

  1. Собою керувати вмій.
  2. Що таке свобода і відповідальність?
  3. Безцінним дорожити вмійте.
  4. Десять «Не можна».
  5. Тверезість — норма життя.
  6. Перший крок до злочину.
  7. Незнання законів не звільнює від відповідальності.

 

Поради щодо спілкування і виховання гіперагресивної дитини

  1. Якщо дитина проявляє садистські нахили, жорстока по відношенню до інших людей, тварин, у неї є проблема емоційного і психічного плану. У такому випадку треба звертатись до дитячого психотерапевта.
  2. Якщо дитина гіперактивна, потрібна консультація педіатра, який поставить діагноз і призначить лікування.
  3. Якщо дитина запальна чи войовнича, переконайтесь, чи не ви провокуєте таку поведінку. Будьте уважні до такої дитини, роз’яснюйте їй наслідки її поведінки, щоб вона вчилась регулювати свої стосунки з іншими людьми.
  4. Якщо дитина не вміє стримувати гнів, необхідно залучати її до активного слухання, щоб вона привчалась вербально висловлювати агресію і знімати збудливість і нервовість.
  5. Із домашнього кінозалу слід виключити фільми і передачі зі сценами насилля, жорстокості.
  6. Ні в якому разі не застосовувати фізичне покарання.
  7. Роз’єднати хулігана і жертву. Зайняти хулігана корисною роботою, щоб його енергія використовувалась з миролюбною метою.
  8. Привчити дітей самостійно вирішувати свої проблеми настільки, наскільки це можливо без стороннього втручання.
  9. Не дозволяйте такій дитині сидіти без діла. Спрямуйте її енергію на щось корисне.

10. Доброзичливість і теплі стосунки з такими дітьми, постійне спілкування і вміння слухати дитячі проблеми, переконання, а не фізична сила — це все допоможе запобігти агресивності. авопорушень і правова освіта

Категорія: Методичні орієнтири | Додав: uthitel (20.03.2018)
Переглядів: 35 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]