Головна » 2019 » Серпень » 16 » Чи варто інтегрувати хімію, фізику, біологію в один предмет?
21:47
Чи варто інтегрувати хімію, фізику, біологію в один предмет?

У пілотних школах, які першими запровадити інтегровані курси, найбільший успіх мало поєднання історії України та всесвітньої історії, адже їх переважно викладає один педагог - так говорить міністерка, "відкриваючи Америку"... Дуже примітивний приклад інтеграції, який не є аргументом до об'єднання хімії, біології та фізики.... Це називається: об'єднати грішне з праведним та не дати дітям знань в умовах розвитку технічного прогресу. Основи STEM передбачають зовсім інший процес... Пані Лілія Гриневич, напевно,  підручники шкільні в руках не тримала...

Фізику, біологію та хімію зможуть об’єднати в одному інтегрованому STEM-курсі. Інтегровані шкільні уроки Міносвіти планує запропонувати в майбутніх стандартах базової та старшої профільної школи. Крім того, один із предметів зможуть викладати поглиблено. Усе буде на вибір освітнього закладу.

Про це пані міністр освіти і науки Лілія Гриневич розповіла, відповідаючи на запитання користувачів Facebook.

Разом з тим, вона зауважила, що це поки може відбуватися лише у вигляді експериментів і потрібно підготувати вчителів. У пілотних школах, які першими запровадити інтегровані курси, найбільший успіх мало поєднання історії України та всесвітньої історії, адже їх переважно викладає один педагог.


«Вивчати таку кількість предметів, а сьогодні в нас старшокласники вивчають 23-24 предмети, дуже складно і, головне, це не дає їм можливості зосередитись на тих предметах, які їм треба готувати для зовнішнього незалежного оцінювання, які їм більш природовідповідні. І тому ми дотримуємось того, що має бути палітра пропозицій, яку може обирати педагогічна рада залежно від специфіки закладу або навіть окремих класів за певними профілями», — сказала міністр.


Також вона наголосила, що міністерство намагається пропагувати інтеграцію предметів особливо в початковій школі, зокрема, у першому класі.

«Тому що маленька дитина, яка приходить до школи, вона цю цілісну картину світу краще відчуває і розуміє, ніж коли її починають дробити. Саме тому і з’явився курс „Я досліджую світ“, коли через відповідні теми дитина отримує необхідні знання і уміння з різних сфер і галузей», — сказала пані міністр.

Разом з тим, Лілія Гриневич підкреслила, що для повноцінної інтеграції предметів у школі необхідно готувати вчителів. За її словами, зробити це в початковій школі легше, оскільки дітей навчає один учитель.


«Якщо ми говоримо про вчителів природничих предметів, де є фізик, хімік та біолог, і припустимо в гуманітарному ліцеї, де діти концентруються на інших предметах і хотіли б обрати один інтегрований курс. Питання — хто буде його викладати? Необхідно специфічно навчати вчителів. Є такі приклади в провідних освітніх системах, де робиться інтегрований STEM-курс, але крім того може викладатись окремий предмет (фізика, хімія або біологія) як поглиблений. Тобто повинні бути різні моделі на вибір», — резюмувала Лілія Гриневич.

За матеріалами сайту "Освіторія"

 

Переглядів: 36 | Додав: uthitel | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]